عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک گفت : کودک ربایی در اندیمشک کذب است و با افرادی که این شایعات را بازنشر می‌دهند برخورد قانونی می شود. کریم صحرایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: افراد معاند در روزهای گذشته با انتشار خبری جعلی و کذب با […]

عصر خوزستان:

دادستان اندیمشک از برخورد با بازنشر دهندگان شایعات خبر داد

اهواز – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک گفت : کودک ربایی در اندیمشک کذب است و با افرادی که این شایعات را بازنشر می‌دهند برخورد قانونی می شود.

کریم صحرایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: افراد معاند در روزهای گذشته با انتشار خبری جعلی و کذب با عنوان کودک ربایی در یکی از مناطق شهرستان اندیمشک و پیدا شدن جنازه ۲ کودک  که اعضای بدن آنها جدا شده بود، رعب و وحشت را در میان شهروندان ایجاد کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ اتفاق اینچنینی در این شهرستان رخ نداده گفت: دستور دستگیری عاملان و منتشرکنندگان این خبر جعلی توسط دادستانی از طریق پلیس فتا صادر شده و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.
وی ادامه داد:امنیت روحی و روانی شهروندان از مهمترین امور مورد توجه ما است و با کسانی که از طریق شایعه پراکنی ، مخل این امنیت روحی مردم شوند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

به گزارش ایرنا در این خبر ساختگی و کذب عنوان شده یک مورد کودک ربایی در کوی ولایت اندیمشک رخ داده و پس از چند ساعت اجساد مثله شده ۲ بچه خردسال نیز پیدا شده است.

منبع: ایرنا