عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: زیرساخت‌ها برای مشارکت حداکثری اقشار مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان خوزستان فراهم است. به گزارش ایرنا حبیب فضل‌اله پور روز شنبه در نشست هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان شادگان […]

عصر خوزستان:

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در خوزستان فراهم است

آبادان – ایرنا – مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: زیرساخت‌ها برای مشارکت حداکثری اقشار مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان خوزستان فراهم است.

به گزارش ایرنا حبیب فضل‌اله پور روز شنبه در نشست هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان شادگان افزود: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات زمینه‌سازی لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم است.

وی بیان کرد: زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات و امنیت انتخابات در خوزستان فراهم و پیش‌بینی شده است و بدون شک حضور پرشور مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: تمامی ظرفیت‌های قانونی برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور جریان‌ها سیاسی و احزاب در خوزستان به کار گرفته شده‌اند.

فضل‌اله پور بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در هر شعبه اخذ رای یک تا ۲ نماینده بهداشت حضور دارند تا پروتکل‌های بهداشتی بهتر رعایت شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور حداکثری مشارکت مردم در انتخابات افزود: دشمنان با هجمه‌ نرم در تلاش برای دلسرد کردن مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات هستند و می‌خواهد با شبیخون فرهنگی ملت ما را از حضور در صحنه منصرف کند.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این نشست گفت: حضور حداکثری در انتخابات خرداد امسال مشت محکمی بر دهان دشمن است.

امید صبری‌پور افزود: سرنوشت مردم در دستان خودشان است و با انتخابی آگاهانه تاثیرات آن را در آینده کشور خواهند دید.

وی با بیان اینکه تمهید لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان شادگان اندیشیده شده است گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های شهرستان شادگان موظف و مکلف به همکاری در امر برگزاری انتخابات سالم هستند و باید تمام امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم مهم‌ترین هدف مجریان انتخابات است ادامه داد: با رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و امانت‌داری آرای مردم، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، و نیز ۲ انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا