عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۱۱ نفر از عوامل هنجارشکن در آبادان دستگیر و ۹ قبضه سلاح غیرمجاز از آنها کشف و ضبط شد. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آبادان سرهنگ حسین زلقی روز شنبه بیان کرد: ماموران پلیس آبادان در راستای پاکسازی مناطق جرم خیز و […]

عصر خوزستان:

۱۱ نفر از هنجارشکنان در آبادان دستگیر شدند

آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۱۱ نفر از عوامل هنجارشکن در آبادان دستگیر و ۹ قبضه سلاح غیرمجاز از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آبادان سرهنگ حسین زلقی روز شنبه بیان کرد: ماموران پلیس آبادان در راستای پاکسازی مناطق جرم خیز و برخورد قاطع با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز ۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز و سه قبضه سلاح سرد را در یک هفته گذشته کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه در این ماموریت تعداد ۱۱ نفر متهم به اتهام نگهداری سلاح غیرمجاز و هنجارشکنی از طریق شرکت در نزاع مسلحانه در یکی از مناطق آبادان شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: مبارزه با دارندگان سلاح‌ غیرمجاز با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با افزایش توان اطلاعاتی در زمینه برخورد قاطع با هنجارشکنان با قاطعیت تا پایان سال ادامه دارد.

منبع: ایرنا