عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار دشت آزادگان گفت: علاوه بر اعضای شعب در این دوره انتخابات، استقرار ناظران ویژه بهداشت و درمان را نیز در تمامی شعب اخذ رای مستقر خواهند بود تا بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت نمایند. به گزارش ایرنا حمید سیلاوی یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان دشت آزادگان با حضور اعضای […]

عصر خوزستان:

استقرار ناظران سلامت در شعب اخذ رای دشت آزادگان

اهواز-ایرنا- فرماندار دشت آزادگان گفت: علاوه بر اعضای شعب در این دوره انتخابات، استقرار ناظران ویژه بهداشت و درمان را نیز در تمامی شعب اخذ رای مستقر خواهند بود تا بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت نمایند.

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان دشت آزادگان با حضور اعضای ویژه بررسی مراحل انتخاباتی استانداری خوزستان بیان کرد: تعداد  شعب اخذ رای در شهرستان نسبت به سال گذشته بیشتر در نظر گرفته شده تا از ازدحام جمعیتی در شعب جلوگیری شود.
فرماندار شهرستان دشت آزادگان ادامه داد:  با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب امید است این دوره از انتخابات را بدون نقص برگزار کنیم و  شاهد حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان در این انتخابات باشیم.
فرماندار دشت آزادگان افزود : در کنار تجربه وخلاقیت ، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و  با حضور حداکثری و حفظ امانت داری در شهرستان  خواهیم کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

منبع: ایرنا