ثبت نام غیرحضوری در طرح طاهرین امکانپذیر شد
 
  ثبت نام غیرحضوری در طرح طاهرین امکانپذیر شد

عصر خوزستان: موسی خنافره رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از امکان ثبت نام علاقمندان در طرح طاهرین از طریق صفحه ی سایت آن سازمان خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان اظهار داشت: طرح طاهرین دعوت از علاقمندان جهت مشارکت در امر تغسیل درگذشتگان است […]

عصر خوزستان:

موسی خنافره رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از امکان ثبت نام علاقمندان در طرح طاهرین از طریق صفحه ی سایت آن سازمان خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان اظهار داشت: طرح طاهرین دعوت از علاقمندان جهت مشارکت در امر تغسیل درگذشتگان است که پس از آموزش های لازم به صورت دوره ای از علاقمندان دعوت می شود.
وی ادامه داد: طرح طاهرین پس از افزایش آمار مرگ و میر به علت ابتلای شهروندان به ویروس کووید 19 اهمیت بسیاری پیدا کرد. به جرات می توان گفت به علت مشارکت های مردمی به ویژه طلاب حوزوی، اهواز یکی از معدود شهرهایی است که تمامی درگذشتگان به علت بیماری کووید 19، با انجام کامل اعمال مربوطه خاک سپاری شده اند.
خنافره در پایان با اشاره به اثرات مثبت مشارکت در طرح راهرین اضافه کرد: اکثر قریب به اتفاق کسانی که در این طرح مشارکت داشتند، از نحوه تعامل اساتید، آموزش های ارائه شده و ظرفیت سازی سازمان رضایت کامل داشتند.