عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک تن و ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان هندیجان خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر […]

عصر خوزستان:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هندیجان

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک تن و ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف و تسلط اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر داشت، را شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس استان با همکاری ماموران فرماندهی هندیجان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه‌ای، ردزنی، کنترل و مراقبت‌های پوششی، سوداگر مرگ را با یک دستگاه خودروی کامیون شناسایی و  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار یک تن و ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

منبع: ایرنا