تداوم اجرای عملیات ساماندهی و ترمیم نوارحفاری های آبفا توسط شهرداری منطقه ۸
 
  تداوم اجرای عملیات ساماندهی و ترمیم نوارحفاری های آبفا توسط شهرداری منطقه ۸

عصر خوزستان: مدیر شهرداری منطقه ۸ از تداوم اجرای عملیات ساماندهی و ترمیم نوارحفاری ها با زیرسازی نوار حفاری های خیابان های نسترن، فولادشهر یکم و بلوار مهتاب خبر داد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت : بر این اساس عملیات زیرسازی […]

عصر خوزستان:

مدیر شهرداری منطقه ۸ از تداوم اجرای عملیات ساماندهی و ترمیم نوارحفاری ها با زیرسازی نوار حفاری های خیابان های نسترن، فولادشهر یکم و بلوار مهتاب خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت : بر این اساس عملیات زیرسازی نوارحفاریی که توسط اداره آبفا در خیابانهای بعثت ، فولادشهر یکم و بلوار مهتاب حفاری شده بود در دستور کار قرار گرفت و اجرای کاترزنی ، نخاله برداری و زیرسازی در این مسیرها در حال انجام است .

قنواتی با دعوت از ادارات دخیل در امر حفاریها برای همکاری بیشتر با شهرداری اظهار داشت : نگهداری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر هر ساله هزینه هنگفتی را بر شهرداری تحمیل می کند و ترمیم به موقع و سریع آسفالت خیابانها از هزینه های بعدی جلوگیری می کند .