عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان از هنرمندان به عنوان ستون‌های فرهنگی کشور نام برد و گفت: هنرمندان با توجه به نفوذ بالا بین مردم همچنین تعهد نسبت به کشور و نظام ، نقش تاثیر گذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی […]

عصر خوزستان:

هنرمندان نقش تاثیرگذاری در برگزاری انتخابات پرشور دارند

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان از هنرمندان به عنوان ستون‌های فرهنگی کشور نام برد و گفت: هنرمندان با توجه به نفوذ بالا بین مردم همچنین تعهد نسبت به کشور و نظام ، نقش تاثیر گذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور سه‌شنبه در نشست با هنرمندان آبادانی ، با تاکید بر اهمیت مشارکت همگانی در روند انتخابات گفت: باید اکثریت مردم در انتخابات حضور پیدا کنند تا نامزدی که انتخاب می‌شود به انتخاب حقیقی مردم باشد. 

وی افزود: شرکت در انتخابات خیلی بهتر از بی تفاوتی است، بی تفاوتی جز تاثیر مخرب، هیچ تاثیر مثبتی در سرنوشت مردم و کشور ندارد، حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی ایران در جوامع بین المللی را افزایش خواهد داد.

امام جمعه آبادان نقش هنرمندان در جامعه را تاثیرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: هنرمندان به واسطه هنرشان چهره‌های سرشناس و شناخته شده‌ای در سطح جامعه هستند و به عنوان الگوی بسیاری از افراد جامعه، با حمایت از افراد اصلح و معرفی فرد معتبر نقش به سزایی در انتخابات دارند.

وی بر لزوم مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: برای انتخاب فرد اصلح و رفع چالش‌های کشور باید درانتخابات مشارکت کنیم، امروز یکی از مشکلات کشور اقتصاد است که باعث فساد، ناهنجاری اجتماعی و فاصله طبقاتی شده است لذا هنرمندان برای انتخاب فرد اصلح و برون رفت از این مشکلات مردم را تشویق به مشارکت در انتخابات کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور بیان کرد: بسیاری از هنرهای ایران اسلامی با فطرت سازگاری دارند و از دایره حق خارج نمی‌شوند و اکنون انتخابات در همان دایره حق است که برای مشارکت حداکثری باید تلاش کرد.

وی انتخابات را یک جبهه سیاسی، فرهنگی در برابر دشمنان انقلاب دانست و اظهار داشت: این جبهه، جنگ حق علیه باطل است و در حالی که برخی از کشورها علیه ایران توطئه‌چینی می‌کنند باید با یک انتخاب خوب و مشارکت حداکثری در این جبهه پیروز شد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور مشارکت در انتخابات به منظور برگزیدن اصلح‌ترین فرد را برای حفظ همه جانبه کشور از گزند توطئه‌های دشمنان با اهمیت دانست و افزود: مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب روی کار آمدن نامزدی در انتخابات می‌شود که بیش از دیگر نامزدها برای آینده کشور مفید است و تجربه و توان لازم را برای بر عهده گرفتن پست ریاست جمهوری را دارد. 

امام جمعه آبادان گفت: اگر بدنبال تغییر هستیم باید مشارکت در انتخابات را یک اصل و وظیفه بدانیم و کسانی که مشارکت ندارند حق اعتراض نیز نخواهند داشت.

در این دیدار تعدادی از هنرمندان آبادان مطالبات و مشکلات صنفی خود را مطرح کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا