عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در پیامی شهادت ۲ نفر از خلبانان نیروی هوایی در پایگاه چهارم شکاری دزفول را تسلیت گفت. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در پیام خود آورده است: خبر تلخ و ناگوار سانحه نقص فنی هواپیمای آموزشی […]

عصر خوزستان:

پیام تسلیت استاندار خوزستان درپی شهادت ۲خلبان پایگاه چهارم شکاری دزفول

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در پیامی شهادت ۲ نفر از خلبانان نیروی هوایی در پایگاه چهارم شکاری دزفول را تسلیت گفت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در پیام خود آورده است: خبر تلخ و ناگوار سانحه نقص فنی هواپیمای آموزشی اف پنج پایگاه چهارم شکاری دزفول، و عروج شهادت گونه خلبان‌های والا مقام “کیانوش بساطی” و “حسین نامی” موجب تاثر و تالم گردید.
وی در این پیام افزوده است: اینجانب این ضایعه غم بار و هجرت ملکوتی این ۲خلبان شهید را به پیشگاه ولی عصر( عج) ‌، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، فرماندهان و اعضای ارتش جمهوری اسلامی ایران ، مردم شریف استان خوزستان و شهرستان دزفول و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.
استاندار خوزستان در پیام خود آورده است: از درگاه خداوند متعال برای این ۲ شهید گرانقدر مغفرت الهی ، علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده های مکرم ایشان صبر و بردباری مسالت می‌نمایم.

گفتنی است در جریان حادثه زمینی برای هواپیمای آموزشی اف پنج پایگاه چهارم شکاری دزفول، ۲ خلبان این جنگنده به شهادت رسیدند.

پایگاه چهارم شکاری دزفول به عنوان پایگاه مقدم هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس مقاومت جانانه‌ای داشته و خلبانان دلیر این پایگاه نیز رشادت غیرقابل توصیفی در دفاع از حریم هوایی و زمینی میهن اسلامی از خود نشان دادند.
این پایگاه که در هشت سال دفاع مقدس به عنوان پایگاه مقاومت شناخته شد در دوران دفاع مقدس ۵۰ خلبان شهید تقدیم دفاع از اسلام و میهن کرد.

منبع: ایرنا