عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از کشف ۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه های استخراج رمز ارز […]

عصر خوزستان:

کشف ۴۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان دزفول

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از کشف ۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت افرادی که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه اندازی غیرقانونی دستگاه های تولید ارز در یک کارگاه کرده بودند، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با کار تخصصی محل نگهداری ماینرها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل مورد نظر ۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر را کشف کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه، اظهارداشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

منبع: ایرنا