عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: افرادی که اقدام به اجرای موسیقی مختلط در کنار رودخانه دز کرده‌اند هیچگونه ارتباط و عضویتی در انجمن موسیقی دزفول و گروه‌های مرتبط ندارند و هیچگونه مجوز اجرایی از سوی این اداره نداشته‌اند. روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان […]

عصر خوزستان:

اجرای مختلط کنار رود دز ارتباطی با انجمن موسیقی دزفول ندارد

دزفول- ایرنا- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: افرادی که اقدام به اجرای موسیقی مختلط در کنار رودخانه دز کرده‌اند هیچگونه ارتباط و عضویتی در انجمن موسیقی دزفول و گروه‌های مرتبط ندارند و هیچگونه مجوز اجرایی از سوی این اداره نداشته‌اند.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در بیانیه‌ای که یک نسخه آن چهارشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت، اعلام کرد: متاسفانه اخیرا کلیپی از اجرای موسیقی به صورت مختلط توسط گروهی در حاشیه رودخانه دز در فضای مجازی پخش شده است که این افراد هیچگونه ارتباط و عضویتی در انجمن موسیقی دزفول و گروه‌های مرتبط ندارند.

این بیانیه می‌افزاید: متاسفانه فضای مجازی این فرصت را برای چنین افرادی فراهم کرده که هر از گاهی باعث ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی و جریحه دار شدن احساسات مذهبی مومنین متدین و ولایتمدار دزفول شود.

در این بیانیه آمده است: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی معتقد است به طور قطع اجرا و پخش اینگونه برنامه‌ها در فضای مجازی هدفی جز ضربه زدن به ماهیت موسیقی اصیل و مردمی و توهین به هنرمندان واقعی آن نیست؛ ما هم به نوبه خود خواستار شناسایی و برخورد قانونی با این افراد توسط مراجع ذیصلاح هستیم و کسانی که به نام شورای فرهنگ عمومی موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند پیگرد قانونی خواهند داشت. 

این بیانیه به صورت مشترک از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و انجمن موسیقی شهرستان دزفول صادر شده است. 

منبع: ایرنا