بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری: جمع آوری کیوسک های غیرمجاز و برخورد با متخلفین
 
  بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری: جمع آوری کیوسک های غیرمجاز و برخورد با متخلفین

عصر خوزستان: بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری: جمع آوری کیوسک های غیرمجاز و برخورد با متخلفین به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: کیوسک های غیر مجاز در سطح شهر اهواز شناسایی و به زودی جمع آوری می شوند. وی […]

عصر خوزستان:

بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری:
جمع آوری کیوسک های غیرمجاز و برخورد با متخلفین

به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: کیوسک های غیر مجاز در سطح شهر اهواز شناسایی و به زودی جمع آوری می شوند.
وی گفت: با جمع آوری این کیوسک ها شاهد تمرکز زدایی و کاهش مقدار این کیوسک ها در برخی مناطق خواهیم بود و در همین راستا صبح امروز دو کیوسک غیر مجاز توسط اجرائیات سازمان جمع آوری شد.
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری بر  ایجاد انضباط و نظم در مبلمان شهری تاکید کرد وگفت : نماد و منظر کیوسک ها باید به نشاط اجتماعی کمک کند نه اینکه مخل آسایش عمومی باشد بنابراین انتظار می رود کیوسک داران  به فعالیت خود در چارچوب قانون ادامه دهند .
بابک ربیعی درخصوص عرضه دخانیات در کیوسک های مطبوعاتی گفت:  عرضه مواد دخانی در کیوسک های مطبوعاتی طبق قانون و براساس قرارداد فی مابین ممنون است و دغدغه این سازمان در خصوص رسالت فرهنگی و عدم فروش دخانیات نیز به اتحادیه ابلاغ شده که امیدواریم با نظارت سازمان و اتحادیه شاهد عدم فروش دخانیات در کیوسک های مطبوعاتی باشیم  .
وی گفت : مدیریت شهری در ساماندهی کیوسک ها مصمم است و در صورتی که کیوسکداران به تخلف های خود ادامه دهند با کیوسک های متخلف برخورد خواهدشد .

نویسنده خبر: ب. کریمی