عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق ۱۵۰ دستگاه اداری و بانک پرمصرف در خوزستان در چارچوب مدیریت مصرف انرژی برای کاهش بار شبکه قطع شد. علی خدری چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به لزوم کاهش مصرف برق در خوزستان اظهار داشت: روز گذشته برق […]

عصر خوزستان:

برق ۱۵۰ دستگاه اداری و بانک پرمصرف خوزستان قطع شد

اهواز – ایرنا – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق ۱۵۰ دستگاه اداری و بانک پرمصرف در خوزستان در چارچوب مدیریت مصرف انرژی برای کاهش بار شبکه قطع شد.

علی خدری چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به لزوم کاهش مصرف برق در خوزستان اظهار داشت: روز گذشته برق این دستگاههای پرمصرف در شهرستان های استان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام شده، با ابلاغ قبلی قطع شد.

خدری افزود: با توجه به نقشه های هواشناسی دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده روبه افزایش است و این موضوع باعث افزایش شدید مصرف برق خواهد شد.

خدری با پیش بینی رشد ۲۰ درصدی مصرف برق نسبت به هفته گذشته گفت: از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از بروز خاموشی استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان این که بازرسی از ادارات پرمصرف هر روز در حال انجام است و این اقدام روزهای آینده نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت، تصریح کرد : در همین راستا برق اداراتی که مصرف خود را به ۵۰ درصد کاهش ندهند، قطع خواهد شد .

به گزارش ایرنا از اول خرداد ۱۴۰۰ به تمام ادارات خوزستان ابلاغ شده تا مصرف خود را نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد کاهش دهند و ادارات بدمصرف و پرمصرف در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده قطع انشعاب خواهند شد.

منبع: ایرنا