عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرماندار ویژه دزفول با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: تدابیر لازم برای حفظ سلامت شهروندان هنگام حضور پای صندوق‌های رای اندیشیده شده است. به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری بر ضرورت اهمیت حضور مردم پای […]

عصر خوزستان:

تدابیر لازم برای حفظ سلامت شهروندان پای صندوق‌های رای اتخاذ شده است

دزفول- ایرنا- فرماندار ویژه دزفول با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: تدابیر لازم برای حفظ سلامت شهروندان هنگام حضور پای صندوق‌های رای اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری بر ضرورت اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: امسال به علت شیوع کرونا، تهدید سلامت افراد مطرح است که متولیان امر باید به این موضوع توجه کنند.
وی افزود: اهتمام ویژه ای برای رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام انتخابات شده تا مردم با خیالی آسوده پای صندوق ها حاضر شوند و در این امر سرنوشت ساز شرکت کنند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان دزفول با بیان اینکه نیروهای لازم برای برگزاری انتخابات فراهم خواهد شد، گفت: اهمیت انتخابات در فضای مجازی، رسانه ها و محافل عمومی به خوبی مطرح است و با نزدیک شدن به زمان انتخابات تنور انتخابات داغ‌تر خواهد شد.
وی افزود: هرکس باید به نوبه خود در هر پست و منصبی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارد زیرا همه متولی و پرچم دار نظام هستند. 
فرهمندپور صیانت از آرای مردم را ضروری دانست و اظهارداشت: حضور مردم در صحنه انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود، البته حضور حداکثری مردم وظیفه مسوولان را سنگین تر می کند.
وی با بیان اینکه دود کم کاری برخی مسوولان به چشم نظام می رود، افزود: مردم باید نیمه پر لیوان را ببینند و به داشته های شهر  افتخار کنند.

در این نشست درخصوص زهکش بنوار شامی، نگهداری پرندگان و مرغ فروشی‌ها بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا