عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین یادگار امام(ره) است و انتظار می رود پیروان بنیانگذار کبیر انقلاب با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات و انتخاب فرد شایسته از این امانت ارزشمند پاسداری کنند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرضا رستگارپناه روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت رحلت امام […]

عصر خوزستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات پاسداری از میراث امام خمینی(ره) است

اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین یادگار امام(ره) است و انتظار می رود پیروان بنیانگذار کبیر انقلاب با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات و انتخاب فرد شایسته از این امانت ارزشمند پاسداری کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرضا رستگارپناه روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تسلیت به این مناسبت و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام، اظهار داشت: امام(ره) شخصیتی تاریخی و انقلابی بودند که همچنان پس از سال ها یاد و خاطره ایشان در دل ها کمرنگ نشده و ارزش های والای ایشان قابل توصیف نیست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر ارزش ها و آرمان های امام(ره) و همچنین انتقال این مفاهیم به نسل های جوان تاکید فراوان دارند و پیش از این فرمودند شاید یکصد سال بگذرد تا پی به خدمات ارزشمند امام خمینی(ره) به این نظام اسلامی ببریم. 

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان ادامه داد: خوشبختانه به برکت حضور رهبر معظم انقلاب و سکانداری ایشان، بسیاری از منویات امام خمینی(ره) اجرایی شده و هیمنه شرق و غرب نیز فرو ریخته است.

وی تصری کرد: پایه‌گذاری هسته‌های مقاومت نیز نشان دهنده ادامه حیات و رشد اندیشه امام خمینی(ره) است و هرچه زمان می گذرد جهانیان بیشتر از گذشته پی به ارزش های والای امام خمینی(ره) می برند.

حجت الاسلام رستگارپناه همچنین به فرا رسیدن انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات بی شک دشمنان را برای آسیب زدن به نظام مایوس کرده و بر اقتدار و عزت ملی ما می افزاید.

وی بیان کرد: ماه ها است که دشمنان در شبکه های غربی و فضای مجازی با کمرنگ جلوه دادن انتخابات به دنبال اهداف شوم خود هستند و هرچه پیش می رویم اهمیت حضور مردم برای مقابله با این توطئه ها پر رنگ تر می شود.

منبع: ایرنا