عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی یکی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان با بیان اینکه مردم باید به برنامه های کاندیداها رای بدهند نه به شخص،گفت: در انتخابات باید مطالبه گر بود تا چشم انداز روشن و معینی برای دولت آینده ترسیم کرد. به گزارش ایرنا حجت […]

عصر خوزستان:

مردم به برنامه‌های کاندیداها رای دهند

اهواز- ایرنا- مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی یکی از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان با بیان اینکه مردم باید به برنامه های کاندیداها رای بدهند نه به شخص،گفت: در انتخابات باید مطالبه گر بود تا چشم انداز روشن و معینی برای دولت آینده ترسیم کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا افشار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انتخابات به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهارداشت: در تمام طول این ادوار همواره دشمنان ملت ایران سعی داشتند که مردم را از حضور در پای صندوق های رای ناامید کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی آرمان های جدیدی را برای مردم ایران ترسیم کرد ادامه‌داد: تحقق این آرمان‌ها مستلزم نقد عملکرد فعالیت‌های اجرایی است تا بتوان به واسطه ایجاد کنش‌های اجتماعی، مسیر درست و مورد انتظار مردم را ترسیم و برای آنها برنامه‌ریزی کرد.

تقسیم‌عادلانه ثروت کشور بین مردم 

افشار با تاکید بر اینکه یکی از محوری‌ترین وظایف دولت‌های قبل و آینده باید توزیع عادلانه ثروت باشد بیان‌داشت: این امر باید بدون نگاه قومی، نژادی، سیاسی و …صورت گیرد. 

وی با اشاره به اصل ۴۸ قانون اساسی عنوان کرد: برابر این اصل قانون اساسی، باید شرایط رشد متوازن استان‌های مختلف کشور فراهم شود تا عدالت به معنی واقعی تحقق یابد.

مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی نامزد انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در استان خوزستان افزود: در برنامه اجرایی این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رشد متوازن استان های کشور بر اساس ظرفیت‌های اقتصادی موجود هرکدام هدفگذاری و ترسیم شده است.

افشار با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان خوزستان گفت: این استان در شاخص‌های خوب جایگاه آخر و در شاخص های بد جایگاه اول را دارد.

وی یادآورشد: خوزستان به واسطه برخی اشکالات با خیلی از استان‌های کشور در زمینه توسعه ۳۰ تا ۳۵ سال فاصله دارد.

ثمره برنامه های اقتصادی دولت ها منجر به تحقق اصل ۴۳ قانون اساسی شود

افشار با تاکید بر اینکه معضلات اقتصادی متعددی در کشور باید شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرند گفت: در این رابطه باید ملاک کار اصل ۴۳ قانون اساسی قرار گیرد تا عدالت واقعی محقق و عملی شود.

وی از جمله الزامات برقراری عدالت را تامین مسکن بخصوص ویژه جوانان دانست و بیان‌داشت: همچنین فراهم کردن شرایط ازدواج آسان جوانان امری است که باید شرایط آن از سوی دولت به واسطه برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌دهد، فراهم گردد.

مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در استان خوزستان گفت: در این دوره، شاهد مطرح شدن سطح جدیدی از انتخابات هستیم و به دنبال رشد مشارکت مردم هستیم و امیدواریم که مردم بجای رای به کاندیداها به برنامه‌های آنها رای دهند.

افشار یادآورشد: طی سال های اخیر، ۳۴ کارگروه تخصصی از سوی سعید جلیلی تشکیل شده تا معضلات و چالش‌های مختلف کشور را به شکل کارشناسی بررسی کنندو برای تهیه برنامه‌ای مدون از اساتید مجرب استفاده شده است.

وی یادآورشد: بررسی‌های کارشناسی این کارگروه ها اغلب بصورت میدانی بوده و به منظور رفع چالش‌های موجود، راهکارهای کاربردی تدوین شده است.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
انتخابات امسال از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲ شب ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا