عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی مردم را به انتخاب اصلح تشویق کرد و گفت: مردم با رای آگاهانه در نحوه مدیریت زندگی خود سهیم باشند. سیداحمد آوایی در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزود: انتخابات تنها بستر قانونی انتقال قدرت و اِعمال اراده مردم […]

عصر خوزستان:

نماینده دزفول: مردم با انتخاب آگاهانه در سرنوشت خود سهیم شوند

دزفول- ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی مردم را به انتخاب اصلح تشویق کرد و گفت: مردم با رای آگاهانه در نحوه مدیریت زندگی خود سهیم باشند.

سیداحمد آوایی در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزود: انتخابات تنها بستر قانونی انتقال قدرت و اِعمال اراده مردم در راستای ایجاد تغییرات در تفکرات، سیاست‌ها و روش‌های مدیریت در جامعه‌ای پویا است.

وی ادامه داد: انتخابات فرصتی گرانبها برای چرخش نخبگان در سطوح مدیریتی از طریق بسترهای اصولی، منطقی و منطبق بر مطالبات به حق ملت است لذا باید در بسترسازی‌ها به خواست و اراده مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولان توجه شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی موجود، بخشی از مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات تاحدودی مردد کرده و شرایط ایجاد شده به گونه‌ای است که فضای نسبتا سرد و راکدی بر جامعه حاکم کرده اما تنها راه تغییرات به سوی وضعیت مطلوب، حضور مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی مشارکت عامه مردم در مدیریت کلان شهری و روستایی است، افزود: مردم می‌توانند با رای آگاهانه خود، مشارکت فعالانه‌ای در نحوه مدیریت محیط زندگی خود داشته باشند.

آوایی اظهارداشت: طبق ماده ۵۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ناظر به مواد ۷۳ و ۷۴ اصلاح قانون تشکیلات شوراهای اسلامی کشوری که نظارت بر انتخابات شوراها را به عهده مجلس شورای اسلامی قرار داده به همه نامزدها، جریانات، سلیقه‌ها و اقوام شهرستان دزفول اعلام می‌کنم که از هیچ جریان، نامزد و لیست انتخاباتی حمایت نخواهم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد نتایج انتخابات‌های پیش‌رو با مشارکت مردم در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب جامعه و با رضایت ملت ایران به ویژه مردم شهرستان دزفول همراه باشد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور، ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا