عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۱۸دستگاه ماینر قاچاق که برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌شود به ارزش سه‌میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش ایرنا از سایت پلیس سرهنگ حسین زلقی روز چهارشنبه بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ ولیعصر این فرماندهی با کار اطلاعاتی محل نگهداری […]

عصر خوزستان:

 ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق در آبادان کشف شد

آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۱۸دستگاه ماینر قاچاق که برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌شود به ارزش سه‌میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از سایت پلیس سرهنگ حسین زلقی روز چهارشنبه بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ ولیعصر این فرماندهی با کار اطلاعاتی محل نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را در یکی از مناطق شهرستان آبادان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام و در بازرسی از این محل تعداد ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: ایرنا