عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – عملیات اجرایی احداث سه مدرسه و یک دارالقرآن روز پنجشنبه در شهرستان رامشیر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان آغاز شد. به گزارش ایرنا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان روز پنجشنبه در این آیین ، با اشاره به اینکه این پروژه ها با مشارکت […]

عصر خوزستان:

آغاز  ساخت چهار پروژه آموزشی و فرهنگی در رامشیر

اهواز – ایرنا – عملیات اجرایی احداث سه مدرسه و یک دارالقرآن روز پنجشنبه در شهرستان رامشیر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان روز پنجشنبه در این آیین ، با اشاره به اینکه این پروژه ها با مشارکت سازمان بسیج سازندگی اجرا خواهند شد بیان کرد: عملیات ساخت دارالقرآن به مساحت ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و سه مدرسه ۲ کلاسه هر کدام با اعتبار ۶ میلیارد ریال و در مساعت ۷۶ مترمربع امروز آغاز شد.

علی قربانی گفت: در چهار سال گذشته در شهرستان رامشیر ۱۹ فضای آموزشی با ۵۲ کلاس درس احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: همکاری خوبی بین بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان صورت گرفته که پروژه‌های محرومیت زدایی با احداث و تعمیر مدارس استان به دست جهادگران مدرسه ساز  انجام خواهد شد.

سرهنگ یونس زبیدی با بیان اینکه این پروژه‌ها در طول یک سال انجام خواهند شد، افزود:بسیج سازندگی فعالیت گسترده‌ای را برای محرومیت زدایی در خوزستان آغاز کرده و با ادارات راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، راهداری، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، منابع  طبیعی و آبخیزداری تفاهم نامه هایی را در قالب کارگروه بسیج سازندگی در شورای برنامه ریزی خوزستان در دست اجرا دارد.

پیش از این سازمان بسیج سازندگی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تفاهم نامه مشارکت ساخت مدرسه به ویژه در مناطق محروم خوزستان را منعقد کردند.

خوزستان در ساخت مدرسه و مشارکت خیران رتبه نخست کشور را دارد.

منبع: ایرنا