عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان گفت: ماموران شبکه بهداشت این شهرستان در مکان‌هایی که برای برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دشت آزادگان مشخص شده، پیش از آغاز مراسم مستقر و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت. حمید سیلاوی با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در […]

عصر خوزستان:

استقراربهداشت هنگام برگزاری آیین ارتحال سالگردامام(ره) در دشت‌آزادگان

اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان گفت: ماموران شبکه بهداشت این شهرستان در مکان‌هایی که برای برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دشت آزادگان مشخص شده، پیش از آغاز مراسم مستقر و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

حمید سیلاوی با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تاش داریم تا با همکاری شبکه درمان و بهداشت، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شرایطی کاملا بهداشتی و کنترل شده برگزار شود.

وی افزود: مراسم اصلی به همین مناسبت فردا جمعه در مسجد امام علی (ع) سوسنگرد مرکز دشت آزادگان برگزار خواهد شد و در هفت مسجد محلات دیگر نیز آیین‌هایی با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشت آزادگان برگزار می شود.

سیلاوی ادامه داد: همچنین در شهرهای ابوحمیظه، بستان و کوت از توابع این شهرستان، آیین‌هایی به همین مناسبت برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری آن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی رصد خواهد شد.

۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

شهرستان مرزی دشت‌آزادگان در غرب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا