تداوم اجرای عملیات ساماندهی و ترمیم نوارحفاری
 
  تداوم اجرای عملیات ساماندهی و ترمیم نوارحفاری

عصر خوزستان: در جهت بهسازی معابر و رفع مشکلات عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان ، عملیات زیرسازی و آسفالت نوارحفاری در معابر سطح منطقه در حال انجام می باشد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت : در پی پیگیریهای شهرداری […]

عصر خوزستان:

در جهت بهسازی معابر و رفع مشکلات عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان ، عملیات زیرسازی و آسفالت نوارحفاری در معابر سطح منطقه در حال انجام می باشد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت : در پی پیگیریهای شهرداری منطقه ۸ ترمیم و آسفالت نوار حفاری های آبفا در سطح منطقه ۸ در دستور کار قرار گرفت .

قنواتی ضمن تشکر و قدردانی از صبر و بردباری شهروندان عزیز این سرمایه های ارزشمند و قدرشناس گفت : بی شک مدیران شهری تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات شهری ، آسایش و رفاه و جلب رضایت شما عزیزان و رسیدن به نتیجه ایده آل بکار خواهد بست .

گفتنی است عملیات ترمیم نوار حفاری بلوار دماوند حدفاصل بلوارهای الوند و دعبل خزاعی با هدف بهبود سطح کیفی و بهسازی معابر و نیز رفع ناهمواریهای موجود در مسیر محلات در حال انجام که بعد از زیرسازی عملیات آسفالت ریزی آن انجام می شود.