شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی خاموش شد
 
  شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی خاموش شد

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی16عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد:یازدهم خرداد ماه سال جاری با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان ساعت […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی16عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد:یازدهم خرداد ماه سال جاری با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان ساعت 10 و 38 دقیقه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک نفت خیابان آذر 2 اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را افتادن شمع روشن بر روی اثاثیه اتاق خواب گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان با لوله های آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق به سایر اتاق های منزل جلوگیری کردند.
قنبری با بیان مهار حریق خودرو سمند ساعت 10 و 48 دقیقه در مسیر میدان تره بار الغدیر توسط آتش نشانان تصریح کرد: کارشناسان سازمان علت حریق را اتصال سیم کشی خودرو سمند گزارش کردند.
وی مهار حریق منزل مسکونی ساعت 12 و 15 دقیقه در کوی نبوت خیابان حافظ یک را از عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان اظهار کرد و اذعان داشت: کارشناسان سازمان علت حریق را بی احتیاطی ساکنین در روشن کردن زغال عنوان کردند و همچنین مهار حریق جعبه فیوز مینیاتوری منزل مسکونی ساعت 11 و 9 دقیقه در منطقه آسیاباد، منزل مسکونی ساعت 12 و 48 دقیقه در منطقه پردیس به علت نشت گاز پیک نیک ، کنتور برق منزل مسکونی ساعت 14 و 47 دقیقه در منطقه نادری بین خیابان مسلم و شریعتی را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان عنوان کرد.
قنبری به اعزام 2 دستگاه خودروی آتش نشانی ساعت 17 و 21 دقیقه به منطقه لشگر آباد خیابان انوشه اشاره و بیان کرد: آتش نشانان بدون اتلاف وقت حریق مغاز کافی شاپ را مهار کردند.ضمن اینکه حریق منازل مسکونی ساعت 19 و هفت دقیقه در منطقه نیوساید و ساعت 21 و 24 دقیقه در منطقه گلستان خیابان بوستان به علت در رفتن شیلنگ آبگرمکن در تراس منزل همچنین حریق خودرو پژو 405 ساعت 22 و یک دقیقه در کوی مهدیس خیابان یک نیشکر با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع های مسکونی در مناطق گلستان، منازل 216 واحدی حفاری، ملی راه ، کوی ملت خیابان 19 اقبال، آریاشهر و کیانپارس نبش خیابان پنج غربی 12 شهروند را نجات دادند.