عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، در شرایطی که دشمن با تبلیغات گسترده به دنبال دلسرد کردن مردم است، ضریب امنیتی کشور را افزایش می‌دهد. جلیل مختار روز پنجشنبه ، بیان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات نمایشی از […]

عصر خوزستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضریب امنیت کشور را افزایش می‌دهد

آبادان – ایرنا – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، در شرایطی که دشمن با تبلیغات گسترده به دنبال دلسرد کردن مردم است، ضریب امنیتی کشور را افزایش می‌دهد.

جلیل مختار روز پنجشنبه ، بیان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است و نقشه و تلاش براندازان خارجی و حامیان داخلی آنها برای تحریم انتخابات را بی‌اثر می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: امروز همه وظیفه داریم که با ایجاد رقابت سالم انتخاباتی و امیدواری در مردم، شرایط را برای یک شورآفرینی دوباره با مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش روی آماده کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است و همه مردم باید برای تقویت نظام و خدمت به کشور در این عرصه مشارکت داشته باشند.

مختار بیان کرد: جهانیان، انتخابات و رویدادهای کشور ما را رصد می‌کنند و اگر نظام در عرصه بین‌الملل توفیقاتی دارد به پشتوانه حضور و همراهی مردم است.

وی افزود: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد پیام قوی‌تری به دنیا صادر می‌شود تا بتوانیم با قوت بیشتری در جهت منافع ملت ایران گام برداریم.

مختار ادامه داد: بدون شک مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی می‌شود و این حضور نه بزرگ به دشمنان نظام است.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات و سهیم شدن آنها در سرنوشت خود بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران، علاقه‌مندی و وفاداری آنان را به نظام و انقلاب نشان می‌دهد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا