عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد برای خلق حماسه‌ای دیگر تاکید کرد و گفت: حضور مردم در این عرصه سرنوشت ساز ضمن استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی، فتنه‌های دشمنان را خنثی و بر عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید. به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن […]

عصر خوزستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات پایه‌های انقلاب را مستحکمتر می‌کند

اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد برای خلق حماسه‌ای دیگر تاکید کرد و گفت: حضور مردم در این عرصه سرنوشت ساز ضمن استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی، فتنه‌های دشمنان را خنثی و بر عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه در همایش بصیرت افزایی بسیج جامعه پزشکی خوزستان در اهواز بیان کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های سیاسی و مهم کشور بوده و شور و نشاط و امید را در جامعه ایجاد می‌کند اما دشمنان از هیچ تلاشی برای کمرنگ جلوه دادن این انتخابات دریغ نمی‌کنند که بی شک با مشارکت حداکثری مردم از اقدامات سخیف خود پشیمان خواهند شد.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی و سایر اقشار بسیج برای شورآفرینی در جامعه و کمک به مشارکت حداکثری برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: محور اصلی این همایش که به صورت سراسری در خوزستان برگزار شد، جهت بصیرت افزایی و تجزیه و تحلیل انتخابات پیش رو و همچنین حضور مردم در صحنه بود.

وی افزود: حضور اقشار مختلف جامعه در صحنه انتخابات سرنوشت ساز است و امید می‌رود بتوانیم با کمک تمامی اقشار، انتخابات ۲۸ خرداد پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی درباره خدمت رسانی قرارگاه شهید سلیمانی در زمینه تزریق واکسن کرونا نیز گفت:بسیج جامعه پزشکی خوزستان در این خصوص وارد عمل شده و با توجه به اینکه از امروز واکسن داخلی در دسترس قرار گرفته ، تزریق واکسن به جامعه هدف آغاز شده تا استرس و نگرانی شهروندان کاهش یابد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور همچنین به فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود:سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع)، ارتحال امام خمینی (ره) ، و سالروز حادثه ۱۵ خرداد در این روزها برای ما حزن‌آور و درس آموز است که برنامه‌هایی به پاس گرامیداشت این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امید است در راستای بصیرت افزایی و ظرفیت‌سازی برای حرکت مردم در چله‌ی دوم انقلاب بتوانیم با جوش و خروش و حرکت همه جانبه، این مسیر را ادامه دهیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا