عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوززستان گفت: یکی از مباحث موثر در انتخابات ، تامین امنیت مسایل قومیتی است که باید پیش بینی و پیشگیری به موقع صورت گیرد.  به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، رضا نجاتی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان اندیکا بیان […]

عصر خوزستان:

معاون استاندار خوزستان بر تامین امنیت قومی در انتخابات تاکید کرد

اهواز – ایرنا – معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوززستان گفت: یکی از مباحث موثر در انتخابات ، تامین امنیت مسایل قومیتی است که باید پیش بینی و پیشگیری به موقع صورت گیرد.

 به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، رضا نجاتی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان اندیکا بیان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف از جمله بزرگان استفاده شود تا مشکل امنیتی قومی در انتخابات رخ ندهد و در صورت تخلف باید برخورد قاطع صورت پذیرد.

وی افزود: انتخابات در کشور ایران بر چند اصل استوار است که یکی از آنان قانون مداری است؛ قانون ملاک کار ماست و باید به درستی رعایت شود.

وی ادامه داد: اگر قانون درست رعایت شود سلامت انتخابات به وجود می آید و سلامت انتخابات که تضمین شد رقابت سالم به وجود می‌آید.

رییس ستاد انتخابات خوزستان در ادامه به هدف و برنامه ریزی دشمن  برای شرکت نکردن مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان طوری برنامه ریزی می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند پس باید با یک برنامه ریزی درست و منسجم سطح مشارکت مردم را بالا برد.

نجاتی همچنین با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: هدف امام خمینی(ره)  شکل گیری نظام انقلاب فرهنگی بود و درس وی در طول هشت سال جنگ تحمیلی و سایر فشارهای سیاسی و اقتصادی درس مقاومت بود.

۲۸ خرداد امسال ۲ کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشوربرگزار می‌شود.

منبع: ایرنا