کاشت گلهای فصلی در آیلندهای سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز؛
 
  کاشت گلهای فصلی در آیلندهای سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز؛

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از کاشت گلهای فصلی آهار و زنبق در آیلند فضای سبز کمربندی کیان آباد و میدان پلیس خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو،محمدسعید حردانی گفت: کاشت گل‌های بهاری ضمن زیباسازی و طراوت بخشیدن به محیط شهری در افزایش نشاط شهروندان نیز تاثیرگذار بوده و در این […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از کاشت گلهای فصلی آهار و زنبق در آیلند فضای سبز کمربندی کیان آباد و میدان پلیس خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو،محمدسعید حردانی گفت: کاشت گل‌های بهاری ضمن زیباسازی و طراوت بخشیدن به محیط شهری در افزایش نشاط شهروندان نیز تاثیرگذار بوده و در این خصوص تلاش داریم در سطح معابر، میادین و بوستان ها فضایی مناسب و متناسب با بهار دلنشین فراهم نماییم.

وی افزد: عملیات کاشت گل‌های فصلی هر ساله متناسب با شرایط آب و هوایی در بوستان‌ها و میادین و … انجام می‌شود، در همین راستا کاشت گلهای فصلی جهت طراوت بخشیدن به بهار ۱۴۰۰ در سطح منطقه صورت پذیرفت، که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

حردانی در پایان افزود؛ این حوزه از شهرداری تمام تلاش خود را در جهت توسعه فضای سبز و زیبا سازی منظر شهری به کار می گیرد تا بتواند رضایت شهروندان را جلب نماید.