عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای انتخابات ۱۴۰۰، اقتدار و ابهت نظام اسلامی ایران را افزایش می‌دهد. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد روز جمعه در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد بیان کرد: نیمه خرداد نقطه عطف مهمی در […]

عصر خوزستان:

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

آبادان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای انتخابات ۱۴۰۰، اقتدار و ابهت نظام اسلامی ایران را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد روز جمعه در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد بیان کرد: نیمه خرداد نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و سالروز عروج بنیانگذار این انقلاب امام خمینی رحمت اله علیه است که اسطوره‌ای تحول‌آفرین و رهرو راه انبیای الهی بودند و مسیر تاریخ بشریت را به سمت معنویت تغییر دادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امامین انقلاب با قوت و قدرت پیش می‌رود و دنیا را به تدریج متاثر خواهد کرد، زیرا ماهیت این انقلاب، الهی و اسلامی است و امام خمینی(ره) افتخار می‌کرد به اینکه ما تابع معصومین(ع) هستیم لذا این انقلاب الهی است و متکی به محکمترین جایگاه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن انتظار داشت پس از ارتحال امام خمینی(ره) نظام از هم بپاشد ولی پس از سالها نتوانسته به هدف خود دست یابد؛ نظام جمهوری اسلامی اکنون به قدرت اول منطقه تبدیل شده و دشمن از این موضوع هراس دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ، افراد اصلح را انتخاب کنند و به آنها رای دهند.

وی با بیان اینکه عزت، اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده ادامه داد: دشمن در هیچ زمانی اینقدر برای دلسرد کردن مردم سعی و تلاش نکرده ولی مردم دشمن شناس ایران ۲۸ خرداد امسال با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

وی افزود: مردم نباید برای انتخاب بر سر دوراهی بمانند؛ انتخاب اصلح یک نفر است و باید آن یک نفر با قرار گرفتن در راس دولت، فسادستیزی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به مشکل معیشت مردم و بیکاری گفت: اکنون بزرگترین دغدغه هر ایرانی مساله معیشت و بیکاری جوانان است که با یک انتخاب هوشمندانه این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: مستکبران جهان و منافقان داخلی و خارجی،‌ سم‌پاشی‌های زیادی را ضد جمهوری اسلامی انجام می‌دهند اما باید با پرچم انقلاب اسلامی، دنیا را هدایت کرد.

وی بیان کرد: این انقلاب با گذشت بیش از ۴۰ سال هر روز به قله‌های مرتفع‌تری از اهداف عالی خود دست می‌یابد و هر روز مردم ما همراهی و وفاداری بیشتری را در این مسیر از خود نشان می‌دهند؛ در ایام پیش‌رو نیز شاهد این وفاداری و شور و حضور خواهیم بود که تجلی مردم‌سالاری دینی، حرکت به سمت تمدن اسلامی و امید جهانیان است. 

منبع: ایرنا