عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر عوامل شامل اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت در امر برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دشت آزادگان مشارکت دارند. به گزارش ایرنا حمید سیلاوی روز جمعه در آیین سالگرد ارتحال امام‌خمینی […]

عصر خوزستان:

سه هزار و ۲۰۰ نفر در امر برگزاری انتخابات در دشت‌آزادگان مشارکت دارند

اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر عوامل شامل اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت در امر برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دشت آزادگان مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی روز جمعه در آیین سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) در مسجد امام علی سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: مردم دشت آزادگان را به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت می‌کنم و خواستارم در این صحنه عظیم و سرنوشت ساز ملی حضور پرشور داشته باشند.

وی گفت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود، مهم‌ترین نماد مردم سالاری است.
سیلاوی با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم در آن بیان کرد: مشارکت در انتخابات علاوه بر جنبه‌های اجتماعی ، گامی در راستای مطالبه و دفاع از حق مسلمی است که هر هموطن دارد و به همین دلیل مشارکت در انتخابات ضروری است.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: با تعلق  خاطری که مردم دشت آزادگان همیشه در صحنه‌های مختلف به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دارند امید است که انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان واقع است.

۲۸ خرداد جاری، ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا