آغاز دوباره احداث پارک سعادت فاز دو پادادشهر
 
  آغاز دوباره احداث پارک سعادت فاز دو پادادشهر

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ از آغاز دوباره پروژه احداث پارک سعادت واقع در فاز دو پادادشهر بعد از چند ماه تعویق خبر داد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه درخصوص پروژه به تعویق افتاده احداث پارک سعادت اظهار داشت : با توجه به مرتفع شدن مشکلات […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ از آغاز دوباره پروژه احداث پارک سعادت واقع در فاز دو پادادشهر بعد از چند ماه تعویق خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه درخصوص پروژه به تعویق افتاده احداث پارک سعادت اظهار داشت : با توجه به مرتفع شدن مشکلات مالی این پارک ، عملیات اجرایی روند احداث آن به سرعت در حال اجراست و تلاش میکنیم تا دو ماهه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد .

وی تصریح کرد: تامین فضای سبز یکی از نیازهای اصلی شهر و حقوق شهروندی می باشد کا تاثیر بسزایی در ارتقاء روحیه شادابی و نشاط شهروندان دارد که با احداث پارک سعادت علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز شهری و بهره مندی شهروندان از این فضاها ، به مجموعه های تفریحی شهر نیز افزوده می شود .

گفتنی است این پارک در مساحتی بالغ بر ۳۲۷۷۰ متر مربع شامل ساختمان سرویس بهداشتی ، کفپوش بتنی ، محل بازی کودکان ، جدول کاری ، پیاده رو ، فضای سبز در حال احداث می باشد .