عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امید است این انتخابات در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود گفت: مردم با آمدن پای صندوق های رای و حضور پرشور در انتخابات حماسه جدیدی خلق خواهند کرد. به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان: مردم با حضورپرشور در انتخابات حماسه آفرینی کنند

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امید است این انتخابات در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود گفت: مردم با آمدن پای صندوق های رای و حضور پرشور در انتخابات حماسه جدیدی خلق خواهند کرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان حمیدیه بیان کرد: حضرت امام اعتقاد عمیقی به حضور مردم داشتند و بدون پشتوانه مردم اقدامی انجام نمی دادند.

وی ادامه داد: هر وقت مردم همراهی و حضور گسترده داشته اند نظام بیمه شده است و طمع دشمنان کاهش یافته و یا جرات نکرده اند طمع ورزی کنند، گرچه این دشمنان همیشه علیه ما توطئه طراحی کرده اند اما این توطئه ها که هر کدامشان می توانست کشوری را از پا درآورد با همبستگی و حضور مردم ایران خنثی شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: تحریم های ظالمانه ای که علیه ما بویژه از سال ۹۷ وضع و اعمال شد با هدف به زانو درآوردن مردم و نظام صورت گرفت به شکلی که مطابق پیش بینی های خود هدف گذاری کرده بودند ظرف ۶ ماه نظام جمهوری اسلامی را از میان بردارند که خوشبختانه با ایستادگی مردم شکست خوردند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: با وجود شکست دشمن در تحقق اهداف خود از تحریم ها، اما تحریم موجب شد مشکلاتی گریبانگیر کشور شود و در کنار تحریم شیوع ویروس کرونا و محدودیت برای واردات دارو و واکسن به دلیل تحریم بر مشکلات کشور افزوده شده است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: باید به خاطر داشت تحریم های ظالمانه آمریکا و کرونا عامل اصلی مشکلات هستند، سطح این تحریم ها به صورتی است که ما حتی قادر نیستیم مطالباتمان را از کشورهای دوست و همسایه همچون عراق دریافت نماییم و مردم بدانند دلیل اصلی مشکلات اقتصادی و محدودیت های مربوط به مدیریت کرونا همین جنگ اقتصادی و تحریم ها بوده است .

وی گفت: نظام کم کاری نکرده است و مسوولان کشور و مدیران استان به صورت شبانه روزی در حال کار و تلاش هستند ، مردم از صندوق های رای قهر نکنند چرا که قهر با صندوق کمک به اهداف دشمنان کشور است.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

منبع: ایرنا