آتش نشانان اهوازی به جان شعله های آتش افتادند
 
  آتش نشانان اهوازی به جان شعله های آتش افتادند

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 15 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: پانزدهم خرداد ماه سال جاری ساعت هشت و 25 دقیقه با […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 15 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: پانزدهم خرداد ماه سال جاری ساعت هشت و 25 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق ساختمان متروکه در بلوار پاسداران روبری کوی عابدی اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و 2 رشته لوله آبرسان حریق را مهار و در عملیات مشابه ساعت10 و 33 دقیقه حریق ساختمان متروکه در 20 متری نبش خیابان رضایی را اطفا کردند.
قنبری به اعزام آتش نشانان ساعت 13 و41 دقیقه به منطقه زرگان اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با حریق خودرو پراید مواجه شدند و با تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند. ضمن اینکه علت حریق بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی در جوشکاری وبرشکاری بدنه خودرو گزارش شده است .
وی با اشاره به اطفا حریق انبار چوب ساعت 14 و43 دقیقه در مسیر ملاشیه خیابان نور چهار توسط آتش نشانان اذعان کرد: اطفا حریق کانکس ساعت 16 و 14 دقیقه در منطقه مهدیس بنکداران و مهار حریق نیزار ساعت 16 و 28 در مسیر سید خلف خیابان کارون یک و مهار حریق تراس منزل مسکونی ساعت 19 و 13 دقیقه در منطقه پادادشهر خیابان 18 غربی به علت نشت گاز آبگرمکن و مهار حریق کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کیان آباد،ملی راه خیابان مهران ، گلستان و پردیس شهرک سلیمی را از دیگر عملیاتهای انجام شده با تلاش آتش نشانان عنوان کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به کوی مشعلی به وسیله ابزار تخصصی درب ورودی منزل مسکونی را گشوده و با جسد یک خانم 28 ساله مواجه شدند و جسد به عوامل انتظامی جهت انجام مراحل قانونی تحویل داده شد. همچنین آتش نشانان در عملیات نجات افراد محبوس در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کوی مجاهد و عملیات نجات ازکابین آسانسور در منطقه گلستان سه شهروند را نجات دادند.