ادامه عملیات ساماندهی جاده ورودی كوی علی آباد
 
  ادامه عملیات ساماندهی جاده ورودی كوی علی آباد

عصر خوزستان: عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده ورودی کوی علی آباد در محدوده منطقه سه شهری اهواز با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز به منظور ارتقای ایمنی وسایل نقلیه و رفاه حال شهروندان ساکن منطقه با سرعت بیشتری در حال انجام و روزهای پایانی خود را طی می کند. به گزارش اداره […]

عصر خوزستان:

عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده ورودی کوی علی آباد در محدوده منطقه سه شهری اهواز با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز به منظور ارتقای ایمنی وسایل نقلیه و رفاه حال شهروندان ساکن منطقه با سرعت بیشتری در حال انجام و روزهای پایانی خود را طی می کند.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ، عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی در این باره گفت: جاده موجود که تک باند، با طول۱۶۰۰ متر و عرض ۷ متر می باشد، و از نقاط حادثه خيز بوده که منجربه تصادفات و از بین رفتن سرمایه های جانی و مالی بسیار زیادی به شهروندان این منطقه شده است، که با اجراء ، تعریض و تکمیل مسیر جدید الحداث با عرض ۱۱ مترى ایمنی این جاده افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه شامل نخاله بردارى، خاک ریزی، اجرای لایه های زیر اساس، اساس و آسفالت می باشد، افزود: در طول این جاده دو دهنه پل با طول 14 متر و عرض 4 متر با هماهنگی و طبق استاندارد شرکت نفت جهت عبور لوله های نفت همجوار جاده، جدول گذاری و احداث بلوار وسط نیز در برنامه گنجانده و اجرای خواهند شد.

معاون فنی و عمرانی با بیان اینکه شهرداری اهواز با اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توجه به مناطق محروم در روند خدمات رسانی تلاش فراوانی برای تحقق خواسته های شهروندان ساکن در مناطق محروم داشته است خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز هدف خود را توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار تعیین و در همین راستا اقدام به اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در این مناطق کرده است.

دغاغله ابراز امیدواری کرد: پس از تکمیل این پروژه، ضمن تسهیل تردد شهروندان این منطقه ودیگر مناطق مسکونی همجوار این جاده، از بروز حوادث رانندگی در مسير مذکور نیز تا حد زیادی کاسته شود.