عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس ستاد بانوان آیت اله سید ابراهیم رئیسی در استان خوزستان گفت: بانوان در مشارکت افزایی حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نقش موثری دارند. به گزارش ایرنا لمیه ریحانی عصر دوشنبه در آیین افتتاحیه ستاد بانوان آیت اله رئیسی در آبادان افزود: فعالیت بانوان ستاد رییسی در آبادان محدود به […]

عصر خوزستان:

بانوان در مشارکت افزایی انتخابات نقش موثری دارند

آبادان – ایرنا – رییس ستاد بانوان آیت اله سید ابراهیم رئیسی در استان خوزستان گفت: بانوان در مشارکت افزایی حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نقش موثری دارند.

به گزارش ایرنا لمیه ریحانی عصر دوشنبه در آیین افتتاحیه ستاد بانوان آیت اله رئیسی در آبادان افزود: فعالیت بانوان ستاد رییسی در آبادان محدود به قشر و گروه خاصی نیست.

وی با اشاره به اهمیت نقش بانوان در امور مختلف کشور، بیان کرد: هدف اول افزایش مشارکت بانوان استان خوزستان در ستادهای آقای رئیسی در استان خوزستان است و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد شد.

وی گفت: در این دوره از انتخابات نیز شاهد افراد ثابت قدمی در ستاد امور بانوان هستیم که این حضور می‌تواند در مشارکت افزایی مردم در پای صندوق‌های رای بسیار تاثیرگذار باشد.

ریحانی ادامه داد:در بحث حماسه سیاسی که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و برای کشور سرنوشت ساز است، حماسه‌ای خلق نمی‌شود مگر اینکه زنان مسلمان ایرانی با بصیرت و هوشمندی، اندیشه‌ای را همراهی و هدایت کنند و این حماسه سیاسی با حضور پررنگ بانوان در پای صندوق‌های اخذ رای، محقق می‌شود. 

وی در اهمیت نقش زنان در انتخابات گفت: وقتی مشارکت زنان در انتخابات پررنگ و گسترده باشد به تبع این حضور ، برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات بر روی زمین مانده و فراموش شده که بانوان جامعه انتظار دارند خواسته‌های آنها ویژه‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا