بررسی موانع و چالش های مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری
 
  بررسی موانع و چالش های مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری

عصر خوزستان: جلسه ای به منظور بررسی موانع و چالش های مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز و دستیابی به راهکارهای اجرایی اثر بخش جهت رفع آنها برگزار شد. به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه ای با حضور معاون حمل و […]

عصر خوزستان:

جلسه ای به منظور بررسی موانع و چالش های مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز و دستیابی به راهکارهای اجرایی اثر بخش جهت رفع آنها برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، نماینده معاونت خدمات شهری و کارشناسان مربوطه در خصوص بررسی موانع و چالش های مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز و دستیابی به راهکارهای اجرایی اثر بخش جهت رفع آنها، در محل این معاونت برگزار شد.

عبدالامیر مجدم اظهار داشت: در این نشست مقرر شد هرس درختان در محدوده تقاطع ها، دوربرگردان ها، میادین و محل نصب تابلوها و چراغ های راهنمایی و رانندگی بر اساس ضوابط تدوین شده انجام گیرد.

مجدم اضافه کرد: همچنین معاونت خدمات شهری می بایست، اقدامات لازم را در خصوص شستشوی مستمر خط کشی های محوری و عابر پیاده انجام داده و تمهیداتی جهت جلوگیری از آبگرفتکی سطح معابر به هنگام آبیاری فضای سبز در نظر گیرد.

وی افزود: معاونین حمل و نقل و ترافیک مناطق هشتگانه باید به صورت مستمر نسبت به شناسایی محل خرابی آسفالت معابر و معرفی به معاونت خدمات شهری، جهت ترمیم و بازسازی، اقدام نمایند.

در پایان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز تأکید کرد: در راستای ساماندهی خودروهای حمل نخاله های ساختمانی در سطح شهر اهواز، معاونت خدمات شهری، بایستی هر چه سریعتر هشت نفر نیروی اجرائیات به سازمان مدیریت حمل و نقل بار معرفی نماید.