برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع)
 
  برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع)

عصر خوزستان: به مناسبت شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه، امام جعفرصادق(ع) مراسم سوگواری با تجمع مسجد و پایگاههای مقاومت بسیج حوزه حضرت سلمان فارسی(ع) برگزار شد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پارک ترابری در جوار آرامگاه […]

عصر خوزستان:

به مناسبت شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه، امام جعفرصادق(ع) مراسم سوگواری با تجمع مسجد و پایگاههای مقاومت بسیج حوزه حضرت سلمان فارسی(ع) برگزار شد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پارک ترابری در جوار آرامگاه شهدا گمنام با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد و مرثیه سرایی حاج احمد طرفی با تجمع مسجد و پایگاههای مقاومت بسیج حوزه حضرت سلمان فارسی(ع) برگزار شد .

نماینده ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تسلیت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به بیان فضائل و مناقب امام جعفرصادق(ع) و شخصیت و سیره ایشان در تاریخ اسلام پرداخت .

محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه امام جعفرصادق(ع)بنیانگذار و رئیس مذهب تشیع بوده گفت : ایشان با بهره گیری از همه علوم نزد خاندان عصمت و عترت به پاسخگویی به شبهات و افشاگری درخصوص ادیان ذاله پرداخت .

در پایان این مراسم مداح اهل بیت (ع)به عزاداری و مرثیه سرایی پرداخت.

گفتنی است با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر آن ، این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید .