عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکهزار و ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت به صورت مجازی، از سوی این اداره کل برای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان خوزستان راه‌اندازی شده است. کورش مودت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیش بینی می‌شود این پایگاه‌های اوقات […]

عصر خوزستان:

 فعالیت مجازی یک هزار و ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکهزار و ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت به صورت مجازی، از سوی این اداره کل برای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان خوزستان راه‌اندازی شده است.

کورش مودت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیش بینی می‌شود این پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال بیش از ۲۴ هزار دانش آموز خوزستانی را زیرپوشش قرار دهند.

وی  با اشاره به اینکه برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت به دلیل شرایط ناشی از کرونا به صورت مجازی دنبال می‌شود، افزود: پایگاه‌های اوقات فراغت در ۴۳۰ کانال و ۱۷۱ گروه در پیام‌ رسان‌های داخلی فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: کانون‌های فرهنگی اجتماعی محله، دارالقرآن و مدارس قرآن، کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌ها، کانون‌های ورزشی و پژوهش‌سراهای خوزستان، برای فعالیت فرهنگی، هنری دانش‌آموزان و غنی سازی اوقات فراغت تابستانی آنها، تولید محتوا می‌کنند.

با توجه به شیوع کرونا بیشتر برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا