برگزاری جلسه روشن گری و گفتمان سازی با محوریت انتخابات 1400در شهرداری منطقه هفت اهواز
 
  برگزاری جلسه روشن گری و گفتمان سازی با محوریت انتخابات 1400در شهرداری منطقه هفت اهواز

عصر خوزستان: صبح امروز جلسه روشن گری و گفتمان سازی با محوریت اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در نمازخانه شهرداری منطقه هفت اهواز برگزار شد.به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، در این جلسه که با حضور مدیر منطقه و کلیه معاونین و شهرداران نواحی و برخی کارمندان منطقه […]

عصر خوزستان:

صبح امروز جلسه روشن گری و گفتمان سازی با محوریت اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در نمازخانه شهرداری منطقه هفت اهواز برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، در این جلسه که با حضور مدیر منطقه و کلیه معاونین و شهرداران نواحی و برخی کارمندان منطقه برگزار گردید حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی درباره این موضوع سخنرانی کرد.
وی در بخش از سخنان خود گفت: ما اکنون در حساس ترین انتخابات پس از انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب در حال برداشتن گام دوم خود میباشد.
وی در ادامه با توجه به نقش رسانه های معاند در انحراف افکار مردم گفت: این رسانه صرفا در حال تکاپو برای دور کردن مردم از صندوق های رای هستند، لذا ما با حضور خود قطعا مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان صهیونیست و امریکایی و خود فروخته خواهیم زد.
گفتنی است این مراسم به همت واحد بسیج منطقه، صبح امروز مورخ 18 خرداد ماه 1400 برگزار گردید.

نویسنده خبر: ز. اشرف پور