عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ نرم و سخت مقابل ایران گفت: دشمن در تلاش است این شکست‌ها را از طریق انتخابات و حضور حداقلی مردم جبران کند. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز سه شنبه در نشست بصیرتی […]

عصر خوزستان:

دشمن حضور حداقلی مردم درانتخابات رابرای جبران ناکامی‌هایش دنبال می‌کند

دزفول- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ نرم و سخت مقابل ایران گفت: دشمن در تلاش است این شکست‌ها را از طریق انتخابات و حضور حداقلی مردم جبران کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز سه شنبه در نشست بصیرتی انتخابات در حسینیه ثارالله دزفول افزود: دشمن برای نابودی اسلام آرایش تهاجمی گرفته و بنا دارد از طریق انتخابات و جنگ نرم به اهداف خود دست یابد ولی همانطور که اسلام در عاشورا مقابل کفر بود در انتخابات کنونی نیز تمام دشمنان داخلی و خارجی هم عهد و هم قسم شده‌اند تا انقلاب را به زمین بزنند زیرا بر این باورند که اگر در این انتخابات مردم حضور حداکثری داشته باشند برای همیشه باید فاتحه استکبار و نوکرانش خوانده شود.
وی با تاکید بر اینکه ماهیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های قرن اخیر مانند انقلاب روسیه، هند و الجزایر متفاوت است، گفت: روز به روز بر عظمت انقلاب اسلامی افزوده شده و مرزهای غرب را درنوردیده و به جهان اثبات شده است.
حجت الاسلام رستگار منفورترین کشور در اذهان عمومی را آمریکا دانست و اظهارداشت: آمریکا برای اینکه تنفر علیه خود را بیشتر نکند از جنگ سرد خودداری و جنگ نرم و نیابتی راه انداخته و داعش را برای ارتقای رژیم صهیونیستی و نابودی انقلاب اسلامی طراحی کرده است.

وی افزود: آمریکا، داعش را برای ۱۰۰ سال با هدف تصرف کشورهای هم مرز ایران و نابودی انقلاب اسلامی خلق کرده بود اما دیری نپایید که جمهوری اسلامی تنها در ۶ سال با حضور جوانان فداکار و پشتیبانی مادران و خواهران، این تهدید را تبدیل به فرصت کرد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان بیان کرد: جمهوری اسلامی توانست جبهه مقاومت را شکل دهد و مسلمانانی که در سوریه، افغانستان و پاکستان متفرق بودند را تحت عنوان جبهه مقاومت ساماندهی کند.
وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را بر انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ متمرکز کرده تا 
حضور حداقلی شکل بگیرد به همین منظور در شبکه‌های مجازی همه را به رای ندادن و یا رای سفید تشویق می‌کند تا کشور دچار چالش شود.
حجت الاسلام رستگار به تلاش منافقان برای حضور حداقلی مردم در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: دشمن در تلاش است از طریق انتخابات ضربه نهایی را به جمهوری اسلامی بزند ولی باید بداند 
مردم ما غیرمترقبه هستند و همانطور که در سال ۸۸ تمام فتنه‌ها را خنثی کردند اکنون نیز با حضور خود همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.
وی با بیان اینکه شهدا منتظر حضور مردم در انتخابات هستند، بر لزوم ایجاد موج برای به صحنه آوردن دیگران تاکید کرد و افزود: ۲۰ درصد مردم معمولا در انتخابات شرکت نمی‌کنند؛ ۵۰ درصد شرکت می‌کنند و  ۳۰ درصد مردد هستند که باید با یک حرکت انقلابی آنها را به انقلاب متصل کرد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان اظهارداشت: مشکلات و گرفتاری‌هایی در کشور  وجود دارد و معیشت سخت شده ولی راهکار این است که با حضور در صحنه انتخابات، تغییر  ایجاد کنیم.
وی افزود: مساحت کشورمان سه میلیون و ۷۰۰ کیلومتر بود که بدلیل بی‌عرضگی شاهان ۲ میلیون کیلومتر مربع از مساحت کشورمان از دست رفت ولی بعد از سال‌ها از گذشت انقلاب حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست نداده‌ایم.
حجت الاسلام رستگار بیان کرد: هرجا به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل شده و از نیروهای انقلاب بهره گرفته‌ایم، موفق بوده‌ایم که موضوع  هسته‌ای، نانو، ساخت موشک، پهپاد، زیردریایی و سدها بخشی از این موفقیت‌ها هستند.
وی با تاکید بر لزوم اعتماد به نیروهای انقلابی افزود: تفکر انقلابی مرزهای کشورمان را درنوردیده و حزب الله آلمان نیز دیروز اعلام موجودیت کرده و جبهه مقاومت به کاخ سفید نیز رسیده است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین گفتمان دنیا یاد کرد و گفت: جنبش‌های مهدوی که با محوریت جمهوری اسلامی ایجاد شده قابل شکست نیستند.

وی بی‌اعتمادی و ناامیدی را از مشکلات مردم عنوان و بیان کرد: مردم اعتمادی به حزب‌های مختلف ندارند ولی آینده انقلاب بهتر از حال خواهد بود؛ مشکل اساسی ما شکل نگرفتن مرحله سوم انقلاب و حرکت لاک پشتی است که اگر دولت انقلابی با روحیه شاد و متخصص روی کار آید مشکل حل می‌شود. 
حجت الاسلام رستگار افزود: فتنه داعش نه تنها انقلاب را شکست نداد بلکه فرماندهان جنگ جوانی را تربیت کرد که جنگ بزرگ بین اسلام و کفر را مدیریت خواهند کرد.

حجت الاسلام نصرت امرایی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز گفت: انقلاب اسلامی به برکت جانفشانی و ایثار شهدای گرانقدر  پرونده درخشان و قابل دفاعی در گام نخست داشته و حضور و مشارکت مردم در مناسبت های ملی و مذهبی، موفقیت انقلاب را به همراه داشته است.
وی افزود: در گام نخست انقلاب با بحران‌های‌ زیادی از جمله تجزیه طلبی، ترور شخصیت‌های برجسته و هشت سال جنگ تحمیلی روبرو بودیم ولی در جریان فتنه ۸۸، آب پاکی بر دستان دشمن ریخته شد.
حجت الاسلام امرایی گفت: اسلحه ما در جنگ نرم دشمن، خودکار ما برای شرکت در انتخابات است.
این نشست که با حضور بسیجیان، سران ایلات و  عشایر بختیاری و عرب زبان دزفول برگزار شد با شعرخوانی با لهجه بختیاری و عربی همراه بود.
بسیجیان دزفول در این نشست بصیرتی، شعار  لبیک یا خامنه ای سر دادند.

منبع: ایرنا