جلسه شهردار منطقه یک اهواز با انبوه سازان سطح منطقه
 
  جلسه شهردار منطقه یک اهواز با انبوه سازان سطح منطقه

عصر خوزستان: جلسه‌ی مدیر منطقه یک با انبوه سازان در راستای ایجاد بستر مناسب برای و رفع دغدغه سازندگان مسکن در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.     به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه در نشست مشترک با انبوه سازان و سازندگان مسکن گفت: باتوجه به برنامه های […]

عصر خوزستان:

جلسه‌ی مدیر منطقه یک با انبوه سازان در راستای ایجاد بستر مناسب برای و رفع دغدغه سازندگان مسکن در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه در نشست مشترک با انبوه سازان و سازندگان مسکن گفت: باتوجه به برنامه های شکل گرفته در حوزه شهرسازی  تمام تلاشمان را بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم زمینه مساعدی را برای فعالیت انبوه سازان در منطقه فراهم آوریم.

وی افزود: اعتقادداریم که با ایجاد کارگروه های مرتبط با حضور مدیران ستادی و اجرایی حوزه شهرسازی و فعالین حوزه صنعت مسکن مباحث و دغدغه های موجود در عرصه ساخت و ساز راحل کنیم.

مدیر منطقه با تاکید بر اینکه اراده مدیریت شهری ایجاد بستر مناسب برای حضور انبوه سازان در منطقه است تصریح کرد: باید بروکراسی زائد اداری برای مجوز ساخت و ساز و صدور پروانه تا حد امکان و متناسب با قانون رفع گردد.

کاوه پور با اشاره بر نقش آفرینی و تاثیرات مثبت حضور انبوه سازان در تقویت اقتصاد شهری بیان داشت: رونق ساخت و ساز در منطقه باعث ایجاد رونق بازار و در نتیجه درآمد شهروندان خواهد بود. ضمن اینکه همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری و سازندگان ساختمان باید با دیدی برد-برد و در نظر گرفتن منافع دو طرف و در راستای توسعه و پیشرفت شهر صورت پذیرد.

دراین نشست سازندگان مسکن مشکلات خود را با مدیر و معاونین منطقه درمیان گذاشتند.