تسطیح، رگلاژ و پاکسازی زمینهای ورزشی کوی سیدخلف توسط شهرداری منطقه ۲
 
  تسطیح، رگلاژ و پاکسازی زمینهای ورزشی کوی سیدخلف توسط شهرداری منطقه ۲

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو اهواز از تسطیح، پاکسازی و رگلاژ زمین های ورزشی کوی سیدخلف خبر داد. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه دو ، محمد سعید حردانی گفت: توجه به ورزش و برنامه ریزی در حوزه فعالیتهای ورزشی از مسائلی است که شهرداری به صورت جدی به آن توجه داشته و تاکنون نیز […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه دو اهواز از تسطیح، پاکسازی و رگلاژ زمین های ورزشی کوی سیدخلف خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه دو ، محمد سعید حردانی گفت: توجه به ورزش و برنامه ریزی در حوزه فعالیتهای ورزشی از مسائلی است که شهرداری به صورت جدی به آن توجه داشته و تاکنون نیز تلاش شده است در کنار فعالیتهای عمرانی به ورزش منطقه نیز توجه کافی شود.

وی در خصوص احداث زمین های ورزشی در سطح منطقه گفت: : توسعه ورزش همگانی موضوعی است که ما در فعالیتهای ورزشی شهرداری به آن توجه داشته ایم، در همین راستا و به منظور توسعه فضاهاي ورزشي و ايجاد زمينه اي براي تفريحات سالم، زمین های ورزشی کوی سیدخلف تلاش نیروهای معاونت خدمات شهری منطقه در حال تسطیح و پاکسازی هستند.
حردانی در پایان گفت: برنامه ریزی هدفمند در راستای غنی بخشی اوقات فراغت به ویژه برای نوجوانان و جوانان یک گام مهم در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به شمار می آید؛ لذا ما در شهرداری منطقه دو برآن شدیم با توجه به کمبود ها در زیرساخت های ورزشی، کمکی هر چند مختصر به مقوله توسعه ورزش و نشاط بخشی به جوانان مستعد داشته باشیم.