دومین نشست بصیرتی _روشنگری ویژه انتخابات ۱۴۰۰ در منطقه ۲ شهرداری اهواز برگزار شد؛
 
  دومین نشست بصیرتی _روشنگری ویژه انتخابات ۱۴۰۰ در منطقه ۲ شهرداری اهواز برگزار شد؛

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز،از برگزاری دومین نشست بصیرتی روشنگری ویژه انتخابات ۲۸ خرداد با محوریت حضور حداکثری خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و حضور پرشـور شهروندان برای انتخاب اصلح با حضور مهندس حردانی مدیرمنطقه دو، پرسنل اداری و مهمان ویژه برنامه حجه الاسلام […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز،از برگزاری دومین نشست بصیرتی روشنگری ویژه انتخابات ۲۸ خرداد با محوریت حضور حداکثری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و حضور پرشـور شهروندان برای انتخاب اصلح با حضور مهندس حردانی مدیرمنطقه دو، پرسنل اداری و مهمان ویژه برنامه حجه الاسلام و المسلمین ارشادی مدرس حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات این منطقه برگزار گردید.
در ابتدای این نشست پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم حردانی مدیر منطقه ضمن خیرمقدم به حضار ، با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: دشمن دنبال این است که به هر طریقی هست به ما بفهماند که کشور به بن‌بست رسیده و حکومت دینی نمی‌تواند کشور را اداره کند.

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین ارشادی افزود: دشمن همواره به دنبال پاشیدن تخم ناامیدی و یأس است؛ اما ان‌شاءالله با انتخاب یک رئیس‌جمهور انقلابی و زحمتکش، مشکلات کشور را می‌توان حل و از این مرحله هم به نحو احسن عبور کرد.

ایشان اظهار کرد: در راستای آگاهی بخشی به مردم در انتخاب فرد اصلح و بیان شاخصه های یک نامزد مناسب برای سکان دار شدن مدیریت کشور، جلسات بصیرتی و سیاسی به همت بسیج این منطقه برگزار می شود.