جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکسازی محیط شهری در منطقه ۲ اجرا شد
 
  جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکسازی محیط شهری در منطقه ۲ اجرا شد

عصر خوزستان:     مدیر منطقه دو شهرداری اهواز از جمع آوری نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکسازی محیط شهری توسط معاونت خدمات شهری این منطقه خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو ؛ محمدسعید حردانی عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان عزیز، طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی با هدف […]

عصر خوزستان:

    مدیر منطقه دو شهرداری اهواز از جمع آوری نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکسازی محیط شهری توسط معاونت خدمات شهری این منطقه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو ؛ محمدسعید حردانی عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان عزیز، طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی انجام گرفت.

حردانی مدیر منطقه با اشاره به اینکه تخلیه غیر قانونی پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی موجب بد منظر شدن چهره شهر می گردد افزود: پرسنل خدوم خدمات شهری این منطقه در این خصوص به صورت مستمر اقدام به پاکسازی از پسماند ونخاله های عمرانی می کند.

وی در خاتمه همچنین هدف از اجرای این عملیات را پاکسازی، تنظیف معابر، برداشت نخاله های اضافه و همچنین ایجاد محیط سالم برای شهروندان دانست و افزود : طرح      جمع آوری نخاله ساختمانی و عمرانی در جهت پاکسازی و تنظیف معابر سطح منطقه، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته انجام می شود.