عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یک اصل است، گفت: دشمن تلاش دارد با مایوس کردن مردم مشارکت در انتخابات ایران را کاهش دهد. به گزارش جمعه ایرنا به نقل از فرمانداری شهرستات حمیدیه، رضا نجاتی در نشست انتخاباتی این شهرستان افزود: انتخابات دارای اصولی است […]

عصر خوزستان:

دشمن با مایوس کردن مردم به دنبال کاهش مشارکت آنها در انتخابات است

اهواز-ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یک اصل است، گفت: دشمن تلاش دارد با مایوس کردن مردم مشارکت در انتخابات ایران را کاهش دهد.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از فرمانداری شهرستات حمیدیه، رضا نجاتی در نشست انتخاباتی این شهرستان افزود: انتخابات دارای اصولی است که مهمترین آنها احترام به قانون و سلامت انتخابات است که در صورت التزام همگی به قانون سلامت انتخابات تضمین خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اصل بعدی را  امنیت انتخابات دانست و بیان کرد: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مشکلات آنها را برطرف کرد.

وی افزود: تنش آبی، اشتغال جوانان و بحث تورم و گرانی از مهمترین مشکلات مردم است که همه مسوولان باید در راستای رفع آنها تلاش نمایند. 

فرماندار شهرستان حمیدیه نیز گفت: ستاد انتخابات شهرستان حمیدیه با تمام ظرفیت در حال آماده سازی شهرستان براب برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات است.

شاهین هاشمی ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا سلامت و امنیت مردم در شعب اخذ رای حفظ شود.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

منبع: ایرنا