عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: رسانه‌های مکتوب و نیز فعال در فضای مجازی خوزستان می‌توانند در ایجاد شور انتخاباتی بسیار تاثیر گذار باشند. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خانه مطبوعات خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در دیدار مدیر و اعضای خانه مطبوعات خوزستان با […]

عصر خوزستان:

نماینده ولی‌فقیه در خورستان: رسانه‌ها شور انتخاباتی ایجاد کنند

اهواز – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: رسانه‌های مکتوب و نیز فعال در فضای مجازی خوزستان می‌توانند در ایجاد شور انتخاباتی بسیار تاثیر گذار باشند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خانه مطبوعات خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در دیدار مدیر و اعضای خانه مطبوعات خوزستان با وی بیان کرد: اعتقاد دارم دیدار ما با اهالی رسانه باید به صورت مداوم برگزار شود.

وی افزود: اکنون در شرایط حساس انتخابات هستیم و دشمن آتش بارهای خود را به سمت ما نشانه گرفته تا مردم را مایوس و مانع از مشارکت حداکثری پای صندوق های رای شود.

امام جمعه اهواز گفت: هم اکنون بیشترین میزان کارهای خبری در فضای مجازی و از طریق تلفن همراه انجام می‌گیرد و باید رسانه‌ها در این زمینه تلاش بیشتری از خود نشان دهند، زیرا فضای فوق بسیار مهم و حایز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه برای اطلاع مردم از اهمیت شرکت در انتخابات باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود افزود: رسانه‌ها نیز باید با آگاه سازی افکار عمومی زمینه را برای حضور حداکثری مردم صحنه مهم انتخابات فراهم کنند.

۲۸ خرداد امسال سیزدهین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا