عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با دعوت مردم برای شرکت آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ضامن امنیت و استقرار نظام است. سیدلفته احمدنژاد روز دوشنبه ، بیان کرد: سالهاست که دشمنان […]

عصر خوزستان:

نماینده مردم خرمشهر:حضور مردم در انتخابات ضامن امنیت نظام است

آبادان – ایرنا – نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با دعوت مردم برای شرکت آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ضامن امنیت و استقرار نظام است.

سیدلفته احمدنژاد روز دوشنبه ، بیان کرد: سالهاست که دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم‌های متنوع و شدید به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و نظام اسلامی بوده و از طریق نفوذ، درصدد وارد آوردن ضربه به کشور ایران اسلامی هستند. 

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و شهیدپرور ایران، همیشه در عرصه‌های مختلف انقلاب حضوری فعال داشته‌اند، افزود: مردم در همه صحنه‌های سیاسی عرصه جهاد و میدان‌های مقاومت و همچنین در عرصه انتخابات همیشه باحضور پرشور خود، پشتیبان کشور، انقلاب و رهبری بوده و این بار نیز تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد. 
احمدنژاد ادامه داد: در این دوره دشمنان از راه تبلیغات قصد دارند که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد کنند ولی از این مساله غافلند که مردم با همه مشکلات و ناملایمت‌ها برای آینده کشورشان اهمیت زیادی قایل هستند و این امر را با حضور خود در انتخابات آینده به همه جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش ایرنا ۱۱۰ صندوق اخذ رای برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات  ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر پیش بینی شده است.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازند.

۲۸ خرداد جاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا