عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- معاون سیاسی فرماندار دشت آزادگان گفت: انتخابات یکی از ابزارهای مهم سیاسی و نماد مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش ایرنا سعید عوده زاده سه شنبه در نشست با بازرسان و سربازرسان ستاد انتخاباتی این شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و لزوم مشارکت گسترده در لبیک به ندای رهبر […]

عصر خوزستان:

انتخابات نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است

اهواز-ایرنا- معاون سیاسی فرماندار دشت آزادگان گفت: انتخابات یکی از ابزارهای مهم سیاسی و نماد مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا سعید عوده زاده سه شنبه در نشست با بازرسان و سربازرسان ستاد انتخاباتی این شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و لزوم مشارکت گسترده در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد : حضور در انتخابات نقش مهمی در راهیابی شخصیت‌های اصلح در راس امور اجرایی ومدیریت کشور دارد.

رئیس هیات بازرسی  شهرستان دشت آزادگان گفت: آموزش بازرسان ویژه، سربازرسان و بازرسان شعب انتخابات در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به ضرورت اشراف داشتن اعضای هیات بازرسی به شرح وظایف خود و بازرسان زیرمجموعه در این دوره تلاش شد تمام مباحث ضروری اعم از، شرح وظایف هیات بازرسی، نحوه استفاده از سامانه جامع انتخابات، روند اجرای انتخابات، نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی، نحوه پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی، تکالیف بازرسان شعب و آنچه که یک بازرس انتخابات باید بداند، آموزش داده می شود.

وی  افزود: تا شروع روند انتخابات، به طور مستمر دوره‌های آموزشی برای هیات‌های بازرسی و سایر بازرسان را در دستور کار قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود.

منبع: ایرنا