عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت‌: زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با امنیت کامل در تمامی نقاط خوزستان فراهم شده است. به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان شادگان با بیان اینکه اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های […]

عصر خوزستان:

زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات و امنیت آن در خوزستان فراهم است

آبادان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت‌: زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با امنیت کامل در تمامی نقاط خوزستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان شادگان با بیان اینکه اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رای تضمین می‌شود، افزود: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، همانند دوران دفاع مقدس، بار دیگر در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلام ایران خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: در این مقطع حساس همه موظف به دعوت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای هستند تا به مانند گذشته نتیجه این انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود.

نجاتی گفت: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات، زمینه‌سازی لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان از افزایش شعب رای گیری برای جلوگیری از تراکم جمعیت، و نیز حذف اثر انگشت خبر داد و افزود: افزایش ساعات رای‌گیری و اختصاص متناسب تعرفه به شعب اخذ رای ، با توجه به شیوع کرونا، از برنامه‌های روز برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد است.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌ریزی‌ لازم برای برگزاری انتخابات و لزوم همکاری ادارات در روند اجرای این رویداد مهم ملی، گفت: تمام مسوولان و دستگاه‌هایی‌ اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخابات موظف به حداکثر همکاری‌ با فرمانداری و در اختیار قرار دادن نیرو و تجهیزات هستند.

امید صبری‌پور با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شادگان اندیشیده شده افزود: پیش‌بینی می‌شود مشارکت در شادگان نسبت به دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری با رشد قابل توجهی روبه رو شود.

وی گفت: با همکاری و همدلی دیگر متولیان برگزاری انتخابات، هیچ مشکل خاصی در حوزه اجرایی، سیاسی و امنیتی وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد جاری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا