عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:حدود ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند. سیدزین‌العابدین موسوی سه‌شنبه ، اظهار داشت: پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی نیز در این شهرستان برای نخستین بار در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم خواهند شد. […]

عصر خوزستان:

۲۷۷ هزار آبادانی واجد شرایط رای دادن هستند

آبادان – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:حدود ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

سیدزین‌العابدین موسوی سه‌شنبه ، اظهار داشت: پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی نیز در این شهرستان برای نخستین بار در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم خواهند شد.

وی به پیش‌بینی ۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرآبادان و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

موسوی با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در این شهرستان فراهم شده است گفت:پنج هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در آبادان را برعهده دارند ضمن اینکه امکانات پشتیبانی و لوازم بهداشتی برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی سال اظهار داشت: برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در تبلیغات مرتکب تخلف شدند که تذکر لازم به آنها داده شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ضمن دعوت از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد افزود:در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به کشور و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

منبع: ایرنا