عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سران عشایر عرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم به خصوص عشایر مرزنشین را به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند. به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا دفتر آبادان قرار گرفت آمده است: ما عشایر عرب مرزنشین آبادان و خرمشهر تابع […]

عصر خوزستان:

عشایرعرب آبادان و خرمشهر مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند

آبادان – ایرنا – سران عشایر عرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم به خصوص عشایر مرزنشین را به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا دفتر آبادان قرار گرفت آمده است: ما عشایر عرب مرزنشین آبادان و خرمشهر تابع ولایت فقیه به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و روز جمعه ۲۸ خرداد در صحنه انتخابات حضور خواهیم یافت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب بخصوص امریکا ، اسراییل  و رسانه‌های  معاند می باشد.

در بخش پایانی این بیانیه همچنین آمده است: بدون شک عشایر منطقه و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر همراه ملت نجیب و غیور ایران در صحنه انتخابات حضور آگاهانه خواهند داشت و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری جان خود فدا خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

منبع: ایرنا