عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان حمیدیه با اشاره به استقبال خوب مردم در پای صندوق‌های رای گفت: برخی شعب اخذ رای در این شهرستان درخواست مجدد تعرفه را داشته‌اند. شاهین هاشمی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از ابتدای آغاز رای گیری در این دوره از انتخابات […]

عصر خوزستان:

درخواست مجدد تعرفه در برخی شعب اخذ رای حمیدیه

اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان حمیدیه با اشاره به استقبال خوب مردم در پای صندوق‌های رای گفت: برخی شعب اخذ رای در این شهرستان درخواست مجدد تعرفه را داشته‌اند.

شاهین هاشمی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از ابتدای آغاز رای گیری در این دوره از انتخابات تاکنون، شاهد مشارکت بسیار خوب مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رای به ویژه در مناطق روستایی بودیم.

وی گفت: ۶۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعیین شده و پیش بینی حضور حداکثری مردم را در این شهرستان در ساعت‌های پایانی اخذ رای داریم.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان در حال برگزاری است.

 شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان  است و مرکز آن شهر حمیدیه شامل ۲ بخش و ۴ دهستان است و بر اساس سرشماری سال ۹۵ دارای ۵۳ هزار و ۷۶۲ نفر جمعیت  است.

منبع: ایرنا